mandag, oktober 29, 2012

Besök av barndomsvenninde, visit from childhood friend :-)

I helgen var jeg så heldig å få besök av min eldste venninde fra vi var små. :-)
Det har gått  maaange år, og vi har greid å holde kontakten. Noen ganger med år imellom og andre ganger oftere. Nå har vi blitt riktig flinke....

De skal nå få et nytt barn i familen, og jeg var så heldig å ha noen barnetepper på "hyllan".
Et ble valgt ut, og jeg lagde et kort med hilsen på.

During the weekend I was so lucky to get a visit from my oldest friend from childhood.   :-)
They will soon get a new baby in the family, and I had some childquilts on" the shelf", and could happily send one with her back home....


 Pute hadde jeg også sydd.

.. and a pillow as well.
Kort var det eneste jeg ikke hadde, så  jeg tenkte lettvindt lösning, og kjöpe i butikk... men det ble ikke godtatt.... hehe.
Så jeg fikk sy et kort, og det ble gjort i dag tidlig för hun skulle med toget....


I had to make a card, to by one was not accepted.. :-), so this morning berfore she took  the train back to the airport, I had to make the card.

Nå får vi bare vente til den lille er födt, og håpe at alt går bra.
Mamma'n har jeg  kjent siden hun var baby for mange år siden.....


We just have to wait untill the baby is born, and hope that all will go well.

Have a wonderfull activ week. :-)




 

6 kommentarer:

  1. hvor er de fine, den graa quilt er bare super.. typisk skandinavisk. love it!

    SvarSlett
  2. Å for et nydelig teppe og pute. Så kjekt å ha besøk av en bardomsvenninne da. Regner med at dere har kost dere.

    Astrid

    SvarSlett
  3. Vilket underbart barntäcke och kudde Du visar för oss här på Din blogg. Färgerna på tygerna Du har använt är så rogivande och harmoniska, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Koselig teppe og pute til den nye verdensborgeren! Fine motiv stoffet du har brukt!

    SvarSlett
  5. Alltid hyggelig å ha besøk av venninner. Teppe og puten er bare nydelige, og så artig kort! Det må ha falt i smak! :)

    SvarSlett
  6. Kjempefint teppe og så fint kort. Tenk å ha en venninne som deg, som har noe på "hyllan"
    Takk for alle fine kommentarer på min blogg.
    Ha ei kreativ uke.

    Elisabeth

    SvarSlett