fredag, juli 06, 2012

Vär for å strikke sokker..... Weather perfect for knitting :-)

 Når det er varmt og litt overskyet er det fint å sitte på trappa eller balkongen og strikke sokker.
Nå pröver jeg ut barnestr. i et mönster jeg lager til en visning i höst.
Tovningen forandrer også störrelsen mye, og man kan dra lite eller mye i de våte sokkene og få de til å passe den som skal ha dem.
De höyre, for voksne, er ca. 39ere, og de andre 33-34 ca.

The weather is perfect for  knitting, sitting on the balcony or at the top of the  stairs.
I'm trying out a new pattern for children, and different sizes......
The right one's for adults are 39/40ish....

Og så har jeg jo startet på en ny rep-kurv, forstås.....
Denne gangen i helt annen fargeskala.
Den som skal få denne tror jeg kommer å passe fargene bra, og jeg håper hun kommer til  å like den.
Dette er bilde ovenfra og viser hvordan den ser ut innvendig.
Ferdig kurv kommer i morgen.   :-)

And I started on a new rope-basket, of course.....
This one is in a different colour scale, and I think the person who get's this  will match the colours perfectly.  :-)
I even liked it so much so I'll consider make one for myself as well.....
This picture is taken from the top, and shows the inside.
Finished basket will be published to morrow.

Have a nice evening. :-)





1 kommentar: