onsdag, juni 13, 2012

Sommer = strikking, Summer = knitting

 Förste forsök på lave tovede sokker. Ble vel "så der" men det er fler på gang. Tror jeg brukte litt for varmt vann.
First trial on smaller felted socks. Hope the next will be a little bit different in the felting process.
Think I used too hot water.
Fasongen på er helt ok. De er litt stram överst, så de sitter godt på. Her ser de litt ulike ut, men den höyre ble bare litt vridd på bildet.
The socks are fitting quite ok on my foot. The right one is a little twisted in the picture, but they are alike.
Have a nice day.  :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg hadde vært fornøyd med disse!! De var flotte, fin fasong.

    SvarSlett
  2. Flott farge og lekker pynt. Må nok strikke meg noen nye til vinteren jeg også, for jeg bor praktisk talt i slike hejmmestrikkede tøfler om vinteren (forresten om sommmeren også, nå som det nesten er vinter hele året).

    God helg!

    SvarSlett
  3. Kjempefine og lekkert pyntet! Sånne har man veldig bruk for denne sommeren, det er egentlig for kaldt for sandaler - jeg bruker varme lester om kveldene :) Ha en fortsatt fin sommer, håper godværet kommer snart!

    SvarSlett