onsdag, februar 22, 2012

Middle of Halloween quilt top

De 20 blokkene er klare, og sydd sammen.
Merkelig, når man skal sette sammen og har lagt alle blokk i rekkefölge, og tror man har gjort rett, så oppdager man alltid etterpå at noe ikke ble bra.
Her ser jeg at egentlig skulle jeg byttet plass på blokk nr. 3 fra venstre annen rekke med blokk nr. 2 fra venstre i tredje rekke....
Da hadde jeg fått bedre balanse mellom figurer og snurrer...
Ja,ja. Det får bli som det er, jeg tar ikke opp igjen dette.
Tror jeg.... ?

20 blocks finished, even if I wonder why I some times manage
to put them together in a different way then what I had planned....
Should have swapped the dark block in row 2 with the dark one in row 3, but dont´t think I will change it. I think??

Have a nice day. :-)

4 kommentarer:

  1. Det ble da kjempefint. Du trenger ikke å sprette opp igjen dette.
    Til med du sitter å ser på det, jo mer ser du at denne skulle vært der og den der.
    Jeg bruker ofte å legge blokkene ut over gulvet og ta bilde av de før jeg syr sammen. Prøver flere forskjellige alternativer. Synes det er lettere å sammenligne da når jeg får det på PC'en. Det samme gjør jeg også når jeg skal velge stoff til ting jeg skal sy.

    Vil også gratulere dere med en ny prinsesse i Sverige.

    Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gratulationen, det kommer nok til å bli stor ståhei rundt den nye prinsessen.. ;-)

      Jeg pleier også å legge alle blokk på gulvet og se hvordan resultatet skal se ut. Denne gangen greide jeg på en eller annen måte å mixe det hele under syingen. Men jeg skal ikke ta opp det. Er igang med å skjäre til smal og bredere bord, samt lukkekant.
      Her skinner solen i dag. HA en fin dag.

      Slett
  2. Litt lappeteknikk har jeg også prøvd meg på, så jeg skjønner hva du mener. Men jeg tror det er bare du selv som ser dette. Vi andre ser bare de flotte fargene du har brukt :)

    SvarSlett
  3. va fint det blir tycker jag..o inte behöver du byta nått, det är bra som det är.. säkert bara du som tycker det borde bytas. Va kul att du tyckte om min blogg..ha en bra helg.

    SvarSlett