onsdag, januar 04, 2012

More Blogger´s BOM, and ÖQ Block of. the Month 2011

Nå har jeg sydd 2 st. av blokk nr. 4.
Jeg har bare speilvendt fargene....


2 blocks of Blogger´s BOM nr. 4.
I just turned the colours...
.. og så denne, fra ÖQ månedsblokk av 2011.
I går kveld lagde jeg 2 ulike varianter av midtpartiet, og sydde det ene helt ferdig.
I dagslyset som omsider kom i dag var jeg ikke helt enig med meg selv, så det ble sprettekniven...
Til slutt ble en 3.dje variant ferdig, og den ser slik ut.
Dette er av stoffer fra Le Rouvray, (untatt det helt lyse og det ensfargede) og jeg venter fortsatt på flere stoffer derifra for å kunne planlegge heleheten.
http://www.lerouvray.com/
 Jeg kommer ikke til å sy alle blokk i ÖQ bom for 2011, men har tenkt jeg skal bruke deler av det og sette sammen til en quilt. Det blir en stor utfordring, og jeg håper at de to som har lagd utganspunktet ikke blir helt missfornöyd med hvordan jeg kommer å plukke blokk fra deres teppe.

At last, after 3 attempts I finally finshed one of the blocks from ÖQ bom 2011. I was not in areement with my self regarding the colours in the mid section, as you can see.....
 I will not make all of blocks in ÖQ bom 2011, but pick some and make my own quilt. I hope they dont mind...   :-)
The first block you will find dated 21st. of october.

Have a nice day. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar