fredag, september 09, 2011

Ny "Snuppeveske" klar, new knitted handbag

Så er jeg klar med enda en strikket veske. Denne har striper inne firkanten, den andre jeg strikket i samme farge hadde ingen striper i firkanten, bare rundt.
Tovet i vaskemaskin.
Stor lomme innvendig, med glidelås.

New handbag finished, big pocket inside with a zipper.
Felted in my washingmachine.


Knappen til denne kjöpte jeg i Norge, den var som laget til denne vesken.....

Button from Norway, as it was made for this handbag....
 Mitt yngste tantebarn bestilte også en strikket veske, likedan som storesöster hadde fått.
Her måtte jeg minske störrelsen på firkantene, slik at vesken ble mindre ( hun er bare 7 år) men fasongen likedan.
Slik ser den ut etter montering, men före tovning.
Se neste bilde.....
Smaller bag for my second cousin, she is only 7 years old...    :-)
this is before felting.....

Slik er resultat etter tovning, en helt annen struktur og utseende.
Nå er det bare å sy fast hanken, som også ble tovet i samme vask, og sy sammen et f'ór og montere det hele...
;.)

After felting, it looks quite different....


Her kan dere se forholdet i störrelse mellom veskene....

Check out the differens in size, between the adult and the child handbag.......

Have a nice weekend...

.-)

2 kommentarer:

  1. Jättefina väskor
    Kram
    Britt-Inger och Karin

    SvarSlett
  2. Så koselig du vil være med på give away hos meg!
    Nå har jeg hatt en runde inne her hos deg og er så imponert over alt det fine du både strikker og syr!
    Kommer nok innom her igjen ja!

    SvarSlett