mandag, juni 27, 2011

My first Mug Rug, min förste mugg-matta :-) and midsummer flowers

Som jeg skrev for noen dager siden var vi på After Work hos Veronica.
Her er resultatet av mitt lille prosjekt.
Det er et blokk av hva som kan bli et helt teppe, men jeg har så mange andre prosjekt i gang nå, så jeg valgte en mugg-matte. :-)

Morsom teknik.

This is the result of the After Work at Veronica`s. One block,  part of a bigger quilt in a lot of different colours. I choosed to make a mug rug this time.
Midtsommer bukett, plukket på engen.
Väret var blåsigt, som dere kan se i bakgrunden.
Vi koste oss med sild og "nubbe" efter vi hadde värt nede i Skanör og sett på maistang og dans.

Wild flowers picked on the fields.
We enjoied the Midsummer evening on the balcony, with herrings and a little "snaps", after visiting the celebration in Skanör.
På gulvet på balkongen hadde jeg stående noen löker som jeg hadde tenkt¨å få frem til jul, igjen. Denne har tydelig tatt feil av årstiden, og feirer jul til midtsommer.

This flower was supposed to be sleeping until Christmas, but must have confused the time of year.
Just ½ a year too early.... :-)


Have a nice week.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar