mandag, mars 28, 2011

Tur med hunden, og NY symaskin !! :-)

Det var så vakkert vär i helgen, så det ble flere turer med hunden, og ikke så mye gjort innomhus.
Har satt glidelås i barnerygg-sekken, og er halvt ferdig med en til,
men så kröllet undertråden seg, igjen..... :-(.
Nå må jeg ta opp hele hanken, for det ble ikke fint, og det er jo fryktelig irriterende.

Som tur er har jeg nå fått min nye symaskin som jeg så generöst har spandert på meg selv.
Det er en riktig "värsting" en Pfaff Quilit Expression 4.0.

Nå har  jeg kommet så langt at den er pakket opp, og strömmen er på.
Sitter og leser bruksanvisningen, forsöker å tre tråden, og finne ut hvordan man spoler.
Har aldrig hatt en Pfaff för, så dette er et helt nytt bekjentskap for meg.

Skal bli riktig spennende å utforske.
Så det blir ikke mye annet gjort for tilfellet....

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar