torsdag, desember 16, 2010

Nytt prosjekt, lite slumreteppe

Hei igjen

Jeg har startet et nytt Större prosjekt, for meg stort i alla fall.
Har tenkt å lage et teppe med litt ulike "barnetegninger" i midten. Om det går som jeg planlegger blir det vel ferdig til påske.....
Håper jeg.
Det er mye jobb, har jeg funnet ut. ,, og nesten bare håndsöm....
Jeg falt litt for japansk brettetiknik, men det er mere jobb enn man skulle tro.
Teppet skal bli 1.20x140, og med biter som måler 12x12 blir det rundt regnet 120 stk., som skal håndsyes alle sammen.......
 Nå er jeg oppe i ca. 30 stk. ferdige, og endel andre i ulike stadier. Noen er ikke klippet enda.
Alle "konvolutter" er av lin, naturfarget og blått. " alle "inlegg" er i lysblått, rödt og begiehvitt (ikke klippet enda)
Skal bli litt av en utfordring å greie tids-skjema....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar